Nákupní košík 0 položek - 0 Kč

Kontakt


Naše výhody


  • Vlastní česká výroba, veškeré výrobky máme skladem.
  • Individuální přístup ke každé zakázce, pružnost a kreativita.
  • Nabízíme výhodný poměr, perfektní kvalita za rozumnou cenu.
  • Velkoobchodní i maloobchodní prodej.

Nejčastější dotazy

Dostanu potvrzení o zadání objednávky a expedování zboží?

Ano, po dokončení objednávky vám zašleme e-mail s potvrzením. Informovat vás budeme také po předání zboží dopravci.

Kdy bude zboží doručeno?

Zboží, které máme skladem, vám bude doručeno během 2-3 pracovních dní. Pokud objednané zboží skladem není, může expedice zásilky trvat déle. O přibližném datu vás budeme informovat.

Jakými způsoby zboží zasíláte?

Zásilky posíláme přes Českou poštu jako balík do ruky. Znamená to, že vás pošta bude předem informovat SMS zprávou a doručí vám balíček až k vám domů. Pokud jej nikdo nepřevezme, uloží ho na poště, kde si ho můžete během 7denní úložní doby vyzvednout.

Dále nabízíme zasílání prostřednictvím DPD Private, který vás bude taktéž informovat SMS zprávou a v den doručení určí přesnou hodinu, kdy k vám kurýr s balíkem dorazí.

Zboží si můžete vyzvednout také osobně na naší provozovně v Brně.

Jak mohu za zboží zaplatit?

Při zadávání objednávky si můžete sami zvolit, jakým způsobem si přejete zaplatit. Nabízíme možnost platby v hotovosti při osobním převzetí, dobírkou či bankovním převodem.

Mohu objednávku dodatečně upravit?

Pokud jsme vaši objednávku ještě neexpedovali, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a sdělit nám údaje, které chcete změnit.

Mohu zboží reklamovat?

Ano, pokud jsme vám nedopatřením zaslali poškozené zboží, bylo poškozeno při dopravě či jsme vám zaslali jiné zboží, než jste požadovali, můžete se na nás obrátit s reklamací, kterou vyřídíme co nejdříve. Zboží vám můžeme vyměnit, nebo vám zašleme zpět peníze.